28.05.2008

Bal almak için Çadır.




Arılardan Bal alabilmek için Çadırıda kurmuş bulunmaktayım ama henüz Bal alamadık. Busene Çanakkalenin Çan tarafındaki arıcılar 2 defa Bahar balı aldılar ama benim arılarımı koyduğum Taştepede henüz bal alamadım.Ama bekliyorum ve ümitliyim.Temmuz ayının 15 inden sonra Ayıtlarında açmış olmasından dolayı çok güzel bal olması için bekliyorum.Şu anda Haftasonu gittiğimde 01.Temmuz.2008 de yaptığım kontrollerde arıların peteklere çok güzel bal koyduklarını gördüm.Fakat balın daha güzel olgunlaşması için biraz daha bekliyorum.Bu BAL'da çok güzel bir nefaset içereceğini düşünüyorum.Bilhassa küçük gelişmekte olan çocuklar için Temel bir besin teşkil edeceğini sanıyorum.İnsanlar bana bu sitem aracılığı ilede taleplerini yorumlardan ulaştırabilirler.Artık insanlar neyi nasıl tüketeceği konusunda daha geniş bir biçimde bilinçlenmesi için uğraşıyorum.Herkese 2008 yılının hayırlı olmasını diliyorum.Benim sitemede ilgililerin yorumlarını bekliyorum.


Hiç yorum yok: