25.09.2009

ARICILIK KURSU PROĞRAMI

08/12/2009 ile 13.01.2010 tarihleri arısı arıcılık yapmak isteyenlere Bozcaada Halk Eğitim İlçe Müdürlüğümüzün düzenlediği arıcılık kursunda ,kursiyerlere akşamları 19:30 ile 20:50 arası 40'ar dakika olarak 2 saat olmak üzere 40 saat ders verilmektedir.Bozcaadamızda İlçemiz Halk Eğitim Müdürlüğümüzün düzenlediği Arıcılık üzerine Eğitim Proğramında İlçemiz halkı vatandaşlarına Türkiyemizin Anzer Yaylası balından sonra Bozcaadamız ve Gökçe adamımız BAL'ının 2. sırada Türkiyede Bozcaadada kalitede üstün bir Kekik Balı olması ve Arıların Teknik bir sanat olan arıların insanlar tarafından kontrollü bir şekilde kullanılması meziyetlerinin kazandırılmasını ve insanlarca geliştirilerek yapılabilmesi için Yukarıda verilen Tarihler arasında ve yine yukarıda belirttiğimiz 40 saat uygulanmakta olan Milli Eğitim Bakanlığı kurs programıyla alakalı olarak kurs düzenlenmiştir.şuan katılım 25 kişi ile kursiyerlerin eğitimine başlanarak devam edilmektedir.Arıcılık Kursu Öğretmeni Necmi KOŞAR.
ARICILIK KURSİYERLERİ LİSTESİ
1-Tonguç KAYACIK
2-Mustafa Faruk YILDIRIM
3-Yaşar AKSAKAL
4-Tunay URAZ
5-Ahmet SARIOĞLU
6-Necati BAYRAM
7-Hüsamettin ERGİN
8-Abdullah TUMAY
9-Hakkı TURKAL
10-İhsan KURULAY
11-Eşraf KARTAL
12-Alirıza ŞEN
13-Ferit ŞEN
14-Şaban GÜVENÇ
15-Yılmaz TOPAL
16-Zafer HİÇYAKMAZ
17-Halil İbrahim ÖKSÜZ
18-Selma KIRBAŞ
19-Mustafa Özel GÜLER
20-Mustafa BAYRAK
21-Hamdi ÜNAL
22-Savaş GÜNEŞ
23-Sadettin ÇETİN
24-Recep BAYRAK
25-Ali ÇELİK
26-Ahmet BOZKURT
27-Levent BALKAN
28-Yavuz AL
Arıcılık Kursu Tamamlandı
Cuma, 15 Ocak 2010 11:01 Bozcaada Kaymakamlığı

Bozcaada Halkeğitim Merkezi tarafından açılan Arıcılık kursu vatandaşlarımız tarafından yoğun ilgi gördü. Kursiyerler haftanın dört günü akşam 19.30 ile 21.00 saatleri arasında 10 saat görsel 30 saat teorik olmak üzere toplam 40 saat eğitim aldılar.
30 Kişinin katıldığı kursun eğitimi Necmi KOŞAR tarafından verildi.
Halkeğitim Müdürlüğümüzce açılan Arıcılık Kursuna büyük ilgi gösteren kursiyerler kurslarını başarıyla tamamlayarak sertifikalarını almaya hak kazandılar.
Bozcaada Kaymakamı İbrahim ÇENET ve Kursiyerler bir araya gelerek başarıyla kurslarını tamalayan müdavimlere başarı belgeleri verilmiştir.

Hiç yorum yok: